Volné pracovní pozice

Výběrové řízení na pozici

Koordinátor dobrovolníků – HPP - úvazek 0,2

Nástup od 1.1.2025 nebo dle domluvy, nástupní mzda 5000 Kč  (HPP - úvazek 0,2).

Požadavky:
- min. SŠ vzdělání, výhodou praxe v sociálních službách, osobní zájem o problematiku osob se ZP, empatie, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, kreativita, schopnost sebevzdělávání, rozvíjení znalostí a dovedností pro práci v oboru sociálních služeb, trestní bezúhonnost, dobrý zdravotní stav, manuální zručnost při pomoci uživatelům soc.služeb, uživatelská úroveň práce s PC;
Pracovní náplň:

  • realizuje nábor a výběr vhodných dobrovolníků, zajišťuje jejich zaškolení, koordinaci a vedení;
  • sjednává vzdělávací a pracovní aktivity dobrovolníků;
  • vede evidenci a databázi dobrovolníků;
  • spolupracuje při rozvoji dobrovolnické služby, tvorbě metodiky a dokumentů služby, prezentuje službu;
  • eviduje a zajišťuje požadavky uživatelů v rámci dobrovolnické služby;
  • spolupracuje při psaní, vyhledávání a vyúčtování projektů k zajištění financování dobrovolnické činnosti;

 

Nabízíme zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky.

Profesní životopis a motivační dopis doručte poštou nebo elektronicky nejpozději do 24.11.2024 včetně na uvedený kontakt. Tyto materiály jsou nezbytnou podmínkou pro zařazení
do výběrového řízení. (Nevyžádané materiály nevracíme.) Úspěšní zájemci budou pozváni
do 2. kola k osobnímu pohovoru.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších materiálů společnosti, dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí po dobu 2 let nebo až do jeho odvolání písemnou formou.

Do předmětu e-mailu nebo na obálku napište Výběrové řízení – koordinátor dobrovolníků.
Kontaktní osoba:

Mgr. Jana Měrková, Lužická 7, 779 00  Olomouc,
tel.: 582 777 704, 734 643 745,
e-mail: merkova@trendvozickaru.cz; www: www.trendvozickaru.cz

HLEDÁ SE OSOBNÍ ASISTENT/KA

Hledáš smysluplnou brigádu?

Láká tě být užitečný?

Rád poznáváš nové a zajímavé lidi?

 

Je tu příležitost stát se osobním asistentem u lidí s tělesným postižením 

Požadujeme:

  • Vzdělání podle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách – pracovník v sociálních službách (možno doplnit)
  • Věk nad 18 let
  • Výhodou praxe v sociálních službách
  • Flexibilní časové možnosti, práce
    o svátcích a víkendech, dle požadavků klientů
  • Zodpovědné a spolehlivé jednání, komunikativnost
    a aktivní užívání online nástrojů (kalendář, formuláře, email)

Nabízíme:

  • Nástupní plat  150Kč/hod
    Příplatek 15Kč/ hod. za víkendy a svátky
  • Příplatek za práci v noci
  • Smlouvu ve formě DPP a následně možnost DPČ
  • Pravidelné supervize a vzdělávání, volnočasové akce Trendu, přednášky

Náplň práce:

  • Úkony osobní asistence – doprovody, dopomoc s úklidem domácnosti, doprovody, příprava a podání jídla, přesuny z invalidního vozíku, osobní hygiena, společnost
  • Spolupráce s koordinátorem osobní asistence při plnění povinností, účast na poradách, školeních a supervizích
  • Výkon služby osobní asistence podle pravidel, postupů a pokynů daných metodikou 

V případě zájmu o pracovní místo zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis na níže uvedené kontaktní údaje: email: asistence@trendvozickaru.cz, tel. Číslo: 734 236 589.

Do předmětu e-mailu napište OSOBNÍ ASISTENT – výběrové řízení

HLEDÁ SE UKLÍZEČ/UKLÍZEČKA OZP

Spolek Trend vozíčkářů Olomouc hledá pro pracoviště na Holečkově 9, Olomouc pracovníka na pozici uklízeč/ uklízečka kanceláří na zkrácený úvazek – 6 hodin týdně (3 dny po 2 hodinách). Místo je vhodné pro osoby se zdravotním postižením, nástup ihned.

Náplň práce:

  • úklid kancelářských prostor
  • zametání, vytírání podlah, dlažeb
  • utírání prachu, vynášení vytříděných odpadků
  • úklid sociálních zařízení, doplňování hygienických potřeb
  • 2 x ročně mytí oken
  • kontrola zabezpečení pracoviště – kódování objektu (po zkušební době)

Požadujeme:

  • schopnost samostatné práce
  • pečlivost, odpovědnost, spolehlivost
  • svědomitý přístup k práci

Nabízíme:

  • práci vhodnou pro OZP
  • pracovní doba 3 dny v týdnu 2 hodiny – buď v ranních, nebo odpoledních hodinách
  • průběžná školení BOZP
  • bezbariérové pracovní prostředí
  • nástupní mzda 105 Kč / hod
  • stravenky

 

V případě Vašeho zájmu nám, prosím, zašlete Váš ŽIVOTOPIS s kontaktními údaji na email: podnikani@trendvozickaru.cz. Do předmětu emailu napište UKLÍZEČ/UKLÍZEČKA. Všem uchazečům pošleme vyrozumění, vybrané pozveme k osobnímu pohovoru.

 

Kontaktní osoba:

Mgr. Dana Václavková

vedoucí pracovník

M:       731 501 387

E:        podnikani@trendvozickaru.cz